Ken Jeong Penulis Comic Transformer relief to ‘Hangover II’

Posted by Unknown 23 Mei 2011 0 comments
community ken jeong08 Ken Jeong provides comic relief to Hangover II
LOS ANGELES – The doctor is in . just about everything these days.
Comic actor — and licensed physician — Ken Jeong is a regular on the NBC sitcom “Community.” He reprises his star-making role as the psychotic mobster from 2009’s “The Hangover” in “The Hangover Part II,” in cinemas next weekend. Later this year, he’ll return to big screens in “Transformers: Dark of the Moon” and “Zookeeper”
And, Sunday, he’ll host the Billboard Music Awards in Las Vegas.
“Honestly, it is `The Hangover’ dust that gets me these jobs,” Jeong said earlier this week in an interview while promoting “Hangover II.” “Everything I have done in the last two years, in all honesty, is directly because of `The Hangover.’”
Grateful as he sounds, Jeong was never a starving actor. Long before he made it in showbiz, he was well on the way to becoming a physician. “I was doing my residency in New Orleans and I won a stand-up comedy performance,” recalled the 41-year-old.
First prize was a stint at the Improv comedy club in Los Angeles.
“I had to take up a day job at an HMO here in L.A., and at night I would just do stand-up comedy in town __ and all the while, actually, hoping I could kind of go back to acting,” Jeong said.
He finally landed a major movie role — playing a physician, no less — in the 2007 smash “Knocked Up,” and then came “The Hangover.”
“So, really, just four years ago, I was working full time as a physician,” Jeong noted. “Every day is, like, `I can’t believe, I can’t believe I’m doing this.’”
Jeong remains a doctor, having renewed his license just last year.
“It’s a hard-won skill,” he explained. “You just can’t take the doctor out of you. It’s funny, though, I was shooting `Hangover Part II’ in Bangkok, and one of Ed Helms’ friends got sick with food poisoning and I was worried that it would be a very serious infection. So, I got in doctor mode and I’m on the phone and everyone was listening, and I’m like, `OK, this might be C. dificile colitis, and if that is the case, you need to go to an ER stat. They need to give some IV fluids and they need to load up a banana bag for you and they need to check his electrolytes right now. If you are potassium depleted, that could lead to arrhythmia.’
“I was getting that hardcore about it, and that probably was more shocking to the cast and crew — you know, slack jaw — to hear me talk like that than probably anything I do in a movie.”
“Hangover” director Todd Phillips calls Jeong “the most fearless actor I ever worked with.” It was Jeong himself who suggested he do a nude scene in the first “Hangover,” revealing his character’s microscopic appendage. He reprises the move in the sequel.
“And (my wife) actually said, and that is a great quote from her, she said, `It will be the feel-good movie of the summer, because every guy will drive home feeling good about themselves.’”
source: Yahoo Movies
Terjemahan Google;
Komik aktor - dan dokter berlisensi - Ken Jeong adalah biasa di sitkom NBC "Komunitas." Reprises Dia nya bintang-membuat peran sebagai mobster psikotik dari 2009's "The Hangover" dalam "Bagian II Hangover," di bioskop-bioskop akhir pekan depan. Kemudian tahun ini, dia akan kembali ke layar besar dalam "Transformers: Dark of the Moon" dan "Zookeeper"
Dan, Minggu, ia akan host Billboard Music Awards di Las Vegas.
"Jujur, itu adalah` debu The Hangover 'yang membuat saya pekerjaan ini, "kata Jeong awal pekan ini dalam sebuah wawancara saat mempromosikan" "Hangover II." Semua yang saya lakukan dalam dua tahun terakhir, dalam semua kejujuran, secara langsung karena dari `Mabuk The '."
Bersyukur karena dia suara, Jeong tidak pernah menjadi aktor kelaparan. Jauh sebelum ia membuat di showbiz, ia baik pada cara untuk menjadi seorang dokter. "Saya telah melakukan tinggal saya di New Orleans dan saya memenangkan pertunjukan komedi stand-up," kenang 41 tahun.
hadiah pertama adalah bertugas di klub komedi Improv di Los Angeles.
"Saya harus mengambil pekerjaan Sehari di HMO sini di LA, dan pada malam hari aku hanya akan melakukan stand-up comedy di kota __ dan semua sementara, sebenarnya, berharap aku bisa dari jenis kembali ke akting," kata Jeong .
Dia akhirnya mendarat peran film utama - bermain seorang dokter, tidak kurang - di smash 2007 "Knocked Up," dan kemudian datang "Hangover itu."
"Jadi, sebenarnya, hanya empat tahun yang lalu, saya bekerja penuh waktu sebagai dokter," kata Jeong. "Setiap hari, seperti, 'Aku tidak percaya, aku tidak bisa percaya aku melakukan ini."
Jeong tetap dokter, setelah diperbaharui lisensi hanya tahun lalu.
"Ini adalah hard skill-menang," jelasnya. "Anda tidak bisa mengambil dokter dari Anda. Ini lucu, walaupun, aku menembak `Mabuk Bagian II 'di Bangkok, dan salah satu Ed Helms' berteman sakit dengan keracunan makanan dan aku khawatir bahwa hal itu akan menjadi infeksi yang sangat serius. Jadi, saya dalam mode dokter dan aku di telepon dan semua orang mendengarkan, dan aku seperti, `OK, ini mungkin C. colitis dificile, dan jika itu terjadi, Anda perlu untuk pergi ke UGD stat. Mereka perlu untuk memberikan beberapa cairan IV dan yang mereka butuhkan untuk memuat sebuah tas pisang untuk Anda dan mereka perlu memeriksa elektrolit nya sekarang. Jika Anda kalium habis, yang bisa menyebabkan aritmia. "
"Aku mulai hardcore yang tentang hal itu, dan bahwa mungkin lebih mengejutkan para pemain dan kru - Anda tahu, rahang slack - untuk mendengar saya berbicara seperti itu dari kemungkinan apapun yang saya lakukan di film."
"Hangover" sutradara Todd Phillips panggilan Jeong Jeong itu sendiri yang menyarankan dia melakukan adegan telanjang dalam pertama "Mabuk," mengungkapkan tambahan mikroskopis karakter-nya "aktor yang paling tak kenal takut aku pernah bekerja dengan.". Dia reprises bergerak di sekuel.
"Dan (istri saya) benar-benar berkata, dan itu adalah kutipan bagus dari dia, dia berkata, 'Ini akan menjadi film merasa-baik dari musim panas, karena setiap orang akan pulang merasa baik tentang diri mereka sendiri."
sumber: Yahoo Movies


Comments
0 Comments

0 comments:

Posting Komentar

Jangan Lupa Bermurah Hati Memberikan Sepatah Dua Kata di Komentar Ya !!!

Blog Archive

Label

Adsense (4) ANeH Euy (4497) AntiVirus (33) BerBloG RiA (213) BerDownload Ria (233) Berita (4584) Bola (213) Cerita (2007) Cybercrime (27) Entertainment (1630) Fashion (303) Fenomenal (1254) Film (470) Forum (11) Gadget (363) Gambar (3461) Games (167) Hot Celebs (355) Internet (504) Justin Bieber (61) Kesehatan (941) Kriminal (427) Lucu (1042) Misterius (1055) Musik (487) Ngegosip Nih (1232) Olahragara Yuk (911) Otomotif Nih (409) Sains (853) Sejarah (921) Seksologi (145) Serba-Serbi (4392) Teknologi (1165) Tentang Admin (7) Tips (1481) TV Online (2) Unik (632) Video (1457) Wisata (348) Zodiak (31)